Merci Moorsele

Mycket franska fick jag höra i helgen, men inte ett ord förstog jag. Lärde mig dock ett, och det var "boett" , med reservation för stavning så betyder det skottkärra. Alltid lär man sig något ^^

Idag är en lugn dag, thank god. Vi var hemma på gården strax efetr 0200 inatt, jag kan lova att när alarmet ringde kl 0700 imorse så var jag en zombie. Lite huvudvärk på det hela, så vips har vi ett vandrande lik!

Helgen har varit bra, hästarna har skött sig fint och Stina också :) Nya hästskötaren R kommer kanske få en anställning, han måste bara lära sig att puffa svansar ^^
Lite besviken dock, förra gången i Moorsele var det bra ryttare och trevligt folk, denna gången var det kaos. Det var skenande hästar, ryttare som bråkade på framhoppningen, arga groomar och allmänt tråkig stämning. Träffade ett par trevliga människor, men ändå. Det förstör så mycket när folk inte kan bete sig ordentligt. Men men, jag smilade vidare och försökte lätta upp stämningen med extra många please och thank you!

Nu ska jag duscha, länge och varmt. Sen ska jag försöka vara lite ansvarsfull och ringa lite samtal och maila lite.

Det där lät ju sjukt bra, synd bara att jag kommer ta en dusch och sen däcka framför en film. Vem försöker jag lura?



Finaste <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ah, tur att du la till sista raden så jag slapp misstänka att din mail blivit hackad...

2011-01-08 @ 13:50:37
URL: http://linnislicious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0