I've got some explanation to do

Okej. Jag har lite nyheter.

Jag har fått jobb i Holland, hos Robert och Annet. Det här betyder att jag inom en snar framtid kommer sluta hos Stina. Hon visste om detta långt innan jag bestämde mig för Holland, så det känns bra. No hard feelings :)
Jag flyttar ner om ca en månad, då börjar vi med 3 veckor i Italien. (Åååh vad tråkigt ^^ ) Hur länge jag blir där vet ingen, men förhoppningsvis länge.

Iochmed att jag bestämt mig för detta har jag också fått ta ett jobbigt beslut. Tequila ska säljas, annons ligger ute och har haft ett par spekulanter, men vi får se. Det är asjobbigt, skitsvårt och superläskigt, men hon mår bäst av det här. Jag kan inte flytta henne fram och tillbaka mellan människor, nu kommer hon komma till ett bra hem, där hon förhoppningsvis kommer stanna resten av livet. Hon förtjänar det bästa.

Jag är förresten hemma i sverige igen. Skönt att kunna smälta allt, men satan vad kallt och isigt det är. Uschiamej. Har hunnit med att träffa Sabina, systrarna, Andreas, Linn och mamma, så nu börjar allt kännas som vanligt igen ^^
Lör-mån blir det dessutom en liten tripp :)

Jaha, nu ska jag göra lite efterforskningar sen snygga till mig lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0