Helihelihelihelihej!

Haha, fan vad jag älskar holländsk musik! Och ännu bättre blir den med den fantastiska dansen till :D
Måste försöka hitta den där "åhnej-mitt-ragg-var-en-man-sången" också!

http://www.youtube.com/watch?v=_uxRP-dV17o



Packa idag då.. Är fortfarande typ död efter lunchen, hur kommer det sig att jag alltid efter första portionen tänker"åh nu ska jag inte ta mer för då kommer jag må illa" , men nog fan tar en portion till, lämnar hälften och ser ut som en hippopotamus resten av dagen. Jag har sån självdisciplin.

Borde försöka prata lite med R idag, får se om det går att få stopp på människan.. Hm, kanske borde lära mig kasta lasso, kan vara bra för eventuellt framtida samarbete ^^

Åh, ser sjukt mycket fram emot Zwolle i helgen! Jag hoppas att hästarna går bra, att vädret blir bra och att partyt blir fabuloooouus! Sista stora tävlingen med Stina, usch =/

Nu kommer Kirsten i sin superbil! Den hörs ett par kilometer härifrån haha!
Om jag inte lyckas ta körkort så ska jag lätt köpa en sån "bil" som hon har. Den liksom passar mig ^^
Den är liten och låter som fan.

Dags att arbeta lite kanske?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0