Crunchy thursday

Har suttit och mosat i mig skorpor och cheez cruncherz samtidigt som jag läst alla möjliga bloggar, allt från Jockiboi till Lindaskriver. Ju mer hemskt jag läser, som skrivs med så vackra ord ( Heja Abbe, Lindaskriver, småbarnsfar ex. ) , desto mer äter jag. Jag trycker i mig, som ett lejon som fått tag på en hög färskt kött. Som om det skulle bedöva känslorna på något sätt. Så nu är nästan påsen slut, jag mår illa och tårarna trycker ändå innanför ögonlocken. Måste lära mig att behärska mig, trots orättvisa, sjukdomar och olycka.

Ja, och Jockiboi, Kissie, Vanita m.fl står för skratten.

Idag har varit en rätt så bra dag. Kallt som själva fan, men lugnt i stallet. Inga katastrofer :) 3 pessoalonger, en asbra, en okej och sen Chili. Hon hatade mig, och visade det på alla möjliga sätt ^^ Men jag gillar utmaningar, hoppas på att få jobba med henne någon mer gång, och hoppas att även då vara ensam i ridhuset med tanke på att kontrollen, njae, den är väl sådär! Haha :)

är lite glad också idag, Borås ska bli så roligt! Då blir det byebyeteamSwedenparty ;P Men vi ses ju igen, hoppas jag iallafall :) Har ju typ hälften av teamet nere i Holland, så de hoppas jag på att få träffa där nere :)

Ah, livet (mina tankar och känslor) är en stor jävla bergochdalbana, men hur roligt vore det om livet vore som ett pariserhjul? Runt, runt, sakta, långsamt, sakta.

Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0