Jag är som en röv. Delad.

Åker imorgon. Flyttar till Holland. Känn på den. Smaka på den, lägg den på tungan och låt den smälta. Uh, är lite som surt godis. Gott, men ansiktet rynkar ihop sig.

Försökte checka in online nyss, men insåg att jag behöver ha mitt pass till det. Bajskorv. Så det får mamma göra sen, problemet är bara att jag hade föredragit att göra det själv, så jag vet att det blir rätt ^^ Men men..

Nu har jag ärligt talat inte tid att sitta här mer. Jag lovar att uppdater så ofta som möjligt, men de tre veckorna i Italien kommer jag inte ha nå internet, så räkna inte med alltför mycket updates den närmaste månaden.

Just ja, jag har stortjutit hela dagen. Jag vill fan inte lämna hunden.

Kommentarer
Postat av: Linnis

<3 :(

2011-02-25 @ 11:27:05
URL: http://linnislicious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0