Häng i soffan

Sitter här i soffan och pratar med storasyster. Hon vill gärna att jag berättar att jag till frukost åt två äggmackor. Kommer ni ihåg det nu? Kanske ni ska skriva upp det för säkerhets skull, två äggmackor!

Jaha, kopparberg är sig likt. Antingen ser man på tv, eller så dricker man alkohol och ser på tv. Men i trevligt sällskap ska man inte klaga! Gårdagen var mys, mycket ätande och lite drickande blev det :)

Idag blir det kanske dejt med Lotta och barnen, beroende på om hon känner för att svara eller ej ^^
Sen blir det kanske örebro med systrar för att träffa lite diverse människor :)

Många kanske idag, men det är lite så mitt liv är. Kanske hit och kanske dit. Jag brukar dock bli nöjd.

Tequila ligger här bredvid och sover, vilket hon nuförtiden gör 75 % av dagarnas timmar. Hon tycker det är kallt ute, och jag kan inte göra annat än att hålla med min lilla tös. Inga nyheter om hennes framtida flytt, börjar tappa hoppet lite nu på "normala" människor, men det löser sig. (Sa farmor när hon bajsade i badkaret)

Nu borde  jag klä på mig innan syster kommer hit med mosters lilla Björn.

Jag lär sakna din perfekta bak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0