Förlåt att jag mår bra

Jag trivs redan rätt så bra, bara efter ett par timmar.. Men jag vill inte erkänna att jag gör det, för innerst inne är jag så ledsen, så sjukt ledsen att jag har lämnat Tequila. Jag vet inte om jag döljer det lilla lyckoruset, eller om smärtan döljer lyckoruset.. De liksom spelar ut varandra.

Flyget gick iallfall bra, hade vääärsta turen att Py skulle med samma flyg så jag fick sällskap :)
När vi väl landat i Eindhoven så hämtade jag väskan och, försenade som vi var, så halvsprang vi lite ut och jag hade siktet inställt på parkeringen, sökte frenetiskt med blicken efter en B-kortsbil. Plötsligt hör jag någon som ropar på mig, och inser att jag i stort sett sprungit in i skjutsen, utan att märka det :)
Bilresan hem gick bra, trots att jag var så trött att jag höll på att somna lite då och då.

Nu sitter jag i soffan, känner mig som hemma då jag och "nya kombon" sitter med varsin dator i knät, jag har precis ätit sockerärtor och nu ska jag ge mig in på Borrel-mixen :D

Är idag början på något nytt? Eller slutet på något fint? Halvtomt eller halvfullt glas?

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej där, jag glömde ju säga. KÄKA PIZZA i italien för sjutton. Ojistanes va jag är avis på dig, käka pizza och pasta. Det är typ en order. Älskar dig<3

2011-03-01 @ 19:37:23
URL: http://linnpinn.devote.se
Postat av: Anne-Lii

Tänkte säga att det är riktigt dåligt med uppdateringar. men kom på att du är i italien. antar att vi får uppdates när ni e tillbaka i Holland. Love Love prinsessan

2011-03-16 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0