Long time no see

Ah, vilket liv!
Det är inte stressigt, men jag blir stressad av den ostressiga tillvaron liksom.

Jag är så glaaad för jag har fått träffa AnneLii, Linda + Elias, Maggan och Elin i jkpg :) Har saknat dem så galet mycket, men förra helgen tog jag och Linnea lilla Euw på en roadtrip! Första anhalten var örebro universitet dör Linnea skrev tenta kl 8 på lördagsmorgonen. Ni tror givetvis att jag skrev fel nu, men nej. Kl 0800 en lördagsmorgon. Jag ska aldrig läsa på universitetet.

När L varit duktig och skrivit tentan så styrde vi äcklet mot Linkan, där vi på lördagskvällen firade henne med pompa och ståt! Eller ja, vin, DropShot och drinkar på Harrys :) Lyckad kväll, inga samtal men jag kände mig ändå nöjd.
Söndagen spenderades i Linkan, med lite promenader och mys i soffan. Lugnt och skönt :)

på måndag morgon åkte vi till Jkpg. Vi började med en brunch på Vasas, mmmm pancakes! Efter det åkte vi med Magsår till nya lyan och kikade in den, mycket fint :) Som vanligt var karln inte hemma när jag hälsade på, konstigt det verkar nästan som att han undviker mig ;)

När vi lämnat M så åkte vi till Linda och Elias i nya huset :) Världens sötaste lilla kille visade inte sin bästa sida när han var nyvaken, men sen så kom han igång och då fanns det inget slut på galenskaperna ^^

Vi hade även turen att få sällskap av världens bästa prinsessa, och elin lyckades ta sig ifrån öa baaara för at träffa oss, wiiee :) Åt kött gjorde hon med, times are changing my friends!!

Jaja, nu är jag tillbaka i vardagslivet igen, jobbsökning, ledsamt pappersarbete och livsfunderingar. fixa hit och fixa dit, jävla vuxenliv.

datorn har gått sönder också, jag säger ju att gud hatar mig.

Nu ska jag hänga lite med storasyster innan jag ska hem och avnjuta en timmes BB.
Älskar er, peace, love and ozonlagret <3




Tell the devil I said hey when you come back to where you´re from ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0