From Holland with love

Ooh, nu är vi här! Vi sitter här i vardagsrummet med varsin fyrkant i knät, vi borde antagligen göra oss iordning för att åka och titta på tävling i Wierden, men internet har varit efterlängtat kan jag lova :P

Resan ner gick bra, den startade i tisdags kl 09.45. Jag åkte med Elin i lilla lastbilen och Stina körde stora. Hon hämtade även up Sabina på vägen. Vi hade packat så galet mycket, helt utan ordning och planering i stort sett, så jag var så himla nervös att vi skulle ha glömt hälften så jag kunde itne sitta stilla den första timmen. Adrenalinet pumpade, tänkarna snurrade och känslorna flödade.

Vi pausade hos Heliotrop i Helsingborg, för att sedan, nästan exakt tolv timmar efter avfärd, fortsätta resan mot "Stal Vos" :)

Long story short, vi är framme, resan gick bra. Hästarna var superduktiga. Justja, hästarna. Vi har med 8 st.
Limaro ( Elins stora grå )
Zahara S
Charette
Kamelia
Octavio
Evolution H
Luxieuse TH
Special Line (Kakan)

I övrigt så händer nog inte så mycket i livet just nu. Jag har lite avgränsat mig från mycket hemma nu innan resan, det är lättast så. Ska ju vara borta i tre månader, så jag orkar liksom inte hänga upp mig på sånt som jag "lämnat" hemma.

Jaja, jag bloggar senare. Nu Wierden :)

Puss och kraaaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha de så kul i holland nu :D

2010-10-30 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0