Pratar med flinfleflan =)

Sitter runt köksbordet med Stina, Elin, Elins gulliga mamma Eva och Sanna, Kamelias och Olles ägarinna. Mycket trevligt. De vuxna dricker vin och jag och Elin dricker vatten, alla äter chips och nötter och talar om dagens tävlingar. Duktiga Evolution, Zahara och Kamelia har skött sig! Och Stina också för den delen.

Holland är bra. Holland är ca 10+ och lite regn. Nej okej, rätt så mycket regn. Men det går över snart och det blir miiinst 30 grader varmt och solsken. Den som väntar på något gott.

Mina fötter luktar lite illa. Usch och fy! Måste nog göra något åt det. Men jag är ganska säker på att det är fler runt det här bordet som luktar lite sådär ^^

Oj vad jag saknar mina kära vänners röst. Mina fina fina kompisar. Men kommer nog hem snart en liten sväng och leker med er =)

Lilla Elias fyllde 1 år igår, grattis gubben! Snart är du 15 och kör moped och drar med tjejer hem, då du, då kommer pappa dra dig i örat =)

Nej, nu är jag nog tvungen att duscha. Huvvaligen.

Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inga moppetjejer här inte!!!! heheh

2010-11-09 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0