PH-Erik och pannacotta

Sjuk dröm säger jag bara haha!
Visar ju lite hur mitt liv ser ut nu, även om inte pannacotta hör till vanligheterna..

Storasyster ringde idag, åh herregud vad jag saknar henne! Å lilla Bjööniis också, tänk vad vi ska leka när jag kommer hem :) Systrarna och hundarna <3

Igår kväll beställde vi hem pizza, mycket smarrigt! Jag låtsades även att jag kan prata holländska, lyckades rätt bra faktiskt =) Hade värsta gourmetkvällen igår, hemkörd pizza (som man förövrigt fick med en flaska vin till, hur ofta skulle det hända i Sverige?! ) och sen pannacotta till efterrätt! Får väl se om vi lyckas göra egen pannacotta sen, eller om vi behöver ringa en vän..


Standing in the rain, dealing with the pain
Everything's the same and it doesn't really matter what I say
Picking up the phone, come to take you home
You will say no doubts, the reality of today

Busting my thoughts fly back to thee
They always fly back to thee
Please won't you understand that without you by my side there's no me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0