Men vaaahh?!

Är det alltså meningen att jag ska fira midsommar i flygeln. Ensam. Inget sällskap. Inget kul.
Gah, måste lösa detta enorma problem genast.

Idag ska jag åka båt. Roligt! Men först äta. Mat är viktigast.

Min hund är så fin. Hon är finaste hunden i hela världen.

Jag vet inte varför jag bloggar längre. Dessa totalt ointressanta inlägg beror nog mest på att jag vet att ingen läser typ. Det är ju aldrig nån som kommenterar när jag skriver seriöst ens, så jag orkar just nu inte anstränga mig. Blö. Bitter.

Snart Falsterbo. Kanske det kan göra mig mindre bitter?!

Kommentarer
Postat av: Tosse

Jag vill oxå till falsterbo, men inger ardennerskoning i år.. blir till att klippa ist.. =/

2010-06-24 @ 11:10:42
Postat av: mamma

första gången jag läser din blogg vet ju inte om du skriver nåt om mig kram mamma jag ska bättra mig

2010-06-26 @ 06:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0