Hallelujah halloumigratäng!

Galet gott är det, vi lyckades nästan lika bra som Stina gör den :)
Dock luktar fingrarna fortfarande vitlök, trots otaliga försök att tvätta bort stanken.

Åh det är så svårt, men ändå så enkelt. Hur kan det vara så? Hur är det möjligt att veta, men ändå tveka?
Jag tror jag kör på friskt vågat, hälften vunnet. :D
Världen är förbannat vacker ibland.

Just ikväll går mina tankar till min underbara moster. Jag är så glad att ni äntligen får åka, det har ni förtjänat! Så mycket som ni kämpat er igenom, man måste få ta en paus ibland. Ni är så starka du och Hasse, och jag hoppas och tror att ni vet att vi omkring er kämpar för er. Vi kämpar, stöttar och gör så gott vi kan, för vi älskar dig Yvonne.

Min familj betyder så mycket. Så mycket att jag önskar att alla någon gång får uppleva den fantastiska känslan av att vara älskad av sina närmsta. Att leva utan er vore inte att leva. Att leva utan er vore en tragedi.

Families are the compass that guide us. They are the inspiration to reach great heights, and our comfort when we occasionally falter.



Du saknas i familjen <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gott med gratäng! Älskar halloumi!! Hur gör du den?



Jag tror Tipp blir jagad av Wilda nu ^^

2010-07-27 @ 09:30:19
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0