Blinningbett, Baseballs och Behov.

Shit vad det kliar. De är inte nådiga i år. Jag har minst 38 miljoner bett på ryggen och benen.

Jag vill ha glass! Nej, ändra! Jag måste ha glass! Tokigt! Det är sjukt varmt nuförtiden, skönt men svettigt. Och nu snackar vi inte lite försiktig fukt i armhålan. Nu snackar vi niagarafall på ryggen och strumpbyte tre ggr om dagen för att inte fräta sönder. Härlig beskrivning va?!

Nu ska flugjäveln dö!! Oj, kanske inte slå ner tavlan.

Nu blir det lite låttexter, för jag gillar ju sånt.

Om du går runt i cirklar eller rakt dit du vill
Om du står långt ifrån eller tätt intill
Vi sparar alla lögner till morgonen efter
Och reser upp glasen som föll under festen

********


Now here’s the sun come to dry the rain
Warm my shoulders and relieve my pain
You’re the one thing that I’m missing here
With you beside me I no longer fear


********


Picture perfect memories scattered all around the floor
Reachin' for the phone 'cause I can't fight it anymore
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now



That's all for me right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0