Standupradio och 50 grader för kallt

Gaah vad kallt det är! Igår kväll hade vi -27,5 grader. Idag hade vi -27. Seriöst, har Arboga plötsligt blivit flyttat till Alaska? Eller vad är problemos? Idag har jag haft långkalsonger, ridbyxor och utanpå det mjukisbyxor. Jag har haft underställströja, linne, t-shirt, tjock tröja och vinterjacka. Jag har haft två par strumpor och raggsockor. Ändå har jag frusit som en nakenhund i sibirien. ( Där är det kallt va?!) Helt galet. Men det är ju myggfritt iallafall.

Dagen har varit bra, longerat Amore och Birdie<3 , ridit ut på Kameliahahaha och klippt benen på Vicky. Hann inte klippa ansiktet, så det står på morgondagens schema. Imorgon kommer Stina tillbaka efter en resa till Sälen, hoppas hon är nöjd med vad jag åstadkommit då hon varit borta!

Nu kokar potatisen, kvällens middag och morgondagens lunch blir potatis, basilikapuckar och bea. Mmmm beeaaa.

I'm so tired of not having you near. Can't you see i need you around?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0