Faster, harder, gurkbit

Undra vad mina grannar gillar kvällens musikval. Lite hårdare än gårdagen så att säga. Igår var det mycket Brittan, Rihanna, Lady Gaga, idag är det mer Volbeat, Raubtier och Marilyn Manson. De kan ju inte klaga på att jag spelar samma musik iallafall. Vi bryter av med lite Oasis för sakens skull också.

Min hund ligger jämte mig i soffan, sweet. Hon är trött efter leken i stallet. Jag funderar på om det är farligt, eller inte bra, för hundar att äta krafft. Min hund älskar det, och idag stog hon och åt rakt ur en full hink. Hmm, tur att man har Google.

Imorgon åker jag tillbaka till Arboga, fattar egentligen inte ens vad jag skulle hem och göra, har ju typ inga vänner kvar här?! Vet ju att jag har några, och självklart betyder de fruktansvärt mycket för mig, misstolka inte det här nu! Men jag har tydligen färre än vad jag trodde. När jag får ork till det ska "fnurror på tråden-tråden" klippas av. Sen är det upp till de i andra änden att antingen kasta över repet så vi fortsätter hålla ihop, eller så går vi åt separata håll.  Jag har inte riktigt tid med det nu dock, för jag vet att det kommer bli många timmars samtal.

Ska träffa Linn ikväll hoppas jag, vi har en del att prata om ;)

Bilder på fyrverkerier och från Arboga kommer nog imorgon kväll :D Har sladden i mitt andra hem.


Jag blir här till mitt bittra slut
Evig kärlek falnar aldrig ut
Ditt namn har etsats till mitt liv
En länk av stål som glöder, som är explosiv
Hur kan jag föreställa mig
Ett liv av tomhet, övergiven utan dig
Det är den största skräck jag har
Att du ej längre skulle stanna kvar

Jag älskar Dig, you mean alot to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0