Död val, dryg häst och dusch

Ärligt, vem fan vill hitta en hel val flytandes i toaletten?

Gah vad trött jag är. Hårt på jobbet nu, lite personal och mycket sysslor och hästar.
Idag har jag hunnit med tre uteritter(två på Lucy och en på drygLobelia), två longeringar, en halv klippning, massa ryktning, åsså allt det gamla vanliga. Puh. Vill bara ha en sovmorgon!
Just det ja, jag höll på att bli dödad också. Av Fågeln! Dumma kräk, vi tycker ju om varann! Skulle ta in henne från hagen, och hon brukar vara så lugn så jag gick bara helt vanligt framför henne på vägen in. Så helt plötsligt hör jag bara hur något händer bakom mig, vänder mig om och ser bara två framhovar komma emot mitt ansikte. Som tur var hann jag kasta mig undan, sen jävlar fick hästen stryk så det sjöng om det. Hm.

Jaja, kvällen har varit okej iallafall. Har ätit bacon/broccoli/svamp/majsröra, tagit en lång varm dusch och myst med katten. Asså det är så underbart, varmvattnet här kan inte ta slut! Nevvah!

Nu ska jag ut med Nora, sen blir det sängen. Som vanligt, upp 0610 imorgon. Nåde den som ringer mig på fyllan inatt.


Det är tomt utan dig. Både i hemmet och i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte ringa dig på fyllan, men jag kom på att jag hade touch så sket i de ;D ringer dig nu istället

2010-01-25 @ 17:38:58
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0