Brrrrrrrrbrrrrrbrrrrrbrrrr

Så låter det i min hjärna. Typ halva dagarna. Hästarna måste ju bli fina och nakna :) Nu är Loppan, Vickan, Birdie, Cozze och Amore klara :) Bara Lobelia kvar av de viktigaste just nu, men sen får man ju hålla efter så de inte blir "långhåriga" igen :)

Var i ridhuset och såg träningarna igår till klockan 19 typ. Sjukt kallt, men gillar att stå och titta, även om jag inte tränar, eller ens hoppar, så får jag nån sorts energi av det. Mycket fina hästar att se dessutom.

Nu sitter jag här i soffan(inte min underbara dock =/ ) med Nora(hundis), Elise (franska praktikanten som faktiskt kan engelska!) och Christelle(kollegan från Norrland som aldrig blir mätt). Asschysta beskrivningar faktiskt hahaha.

Sjukt dålig humor idag, är det trötthet eller rastlöshet? You tell me.

Handleden är bättre nu, skönt. Var ju fan invalid ett tag. Seriöst.

Jaja, diskussioner pågår som vanligt. Diskussioner om sommar, svek, snyggingar och sidor. Jag borde gå med i ett debattlag. Undra om det finns såna som man kan gå med i eller om man måste gå i en skola typ? Hmm, huvudbry.

Saknar vissa människor. Åh, det är så svårt för jag trivs asbra här, men man saknar ju sina kära underbara. På tisdag kväll far jag hem, då ska mysas. Och sjävklart städas ur lägenhet. Någon som vill hjälpa till? :D

babe

Kommentarer
Postat av: Tosse

Det är bud på att åka till kopparberg i veckan!

2010-01-10 @ 11:14:41
Postat av: Anonym

Åker du hem när inte jag är hemma :( saknar dig josefineeeee

2010-01-10 @ 12:27:18
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0