Julfirande och finfrämmande

Jaha, juldagen idag. Konstigt, massa mil härifrån sitter släkten i mormors varma lägenhet och äter kalkon & hasselbackspotatis och bara har det allmänt mysigt, sådär som man ska ha med familjen på jul. Jag sitter med stallkläder på, potatis som kokar över, en gnällande hund i buren och är sjukt osocial mot Emma. Tur hon är härdad :)

Igår kom Elin hit :D Så härligt att träffa remouladsås igen! Vi glufsade julmat och tittade på film. Sen dök Kirsten upp, out of nowhere, med en kompis och föreslog en sväng på Stief. Vi bangade inte, utan drog direkt dit, för att inse att partyt höll en ganska låg nivå, men sinnesstämningen var hög. Framförallt efter allt vin som alla bjöd på ^^ Jag är inte svårflirtad jag inte, till skillnad från Elin och Emma, som valde en lugnare profil. Men jag gillar inte lugnt, jag gillar tequila och röj. Jag gillar ne**en in de keuken hahaha!
Holländare, generösa?! Hell yeah! Jag bara älskar holland, alla är så glada, trevliga och härliga. Efter typ tre minuter inne på stället hängde folk i Elins hår, hällde i mig vin och diskuterade Emmas låååånga hår :)

Jag tror dock att det var första gången jag var typ äldst i umgänget. Tur jag skaffade mig en ny kompis som var "old...er" ;)

Idag var det seeeegt. Tur att T är här och ställer till lite kaos, så vi har något att prata om och någon att skratta åt!

Dags att fixa lite med maten, lax och potatis idag :) Sen till efterrätt blir det Aladdin :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad kul att läsa vad som händer hos er :) Gör ni Zwolle?

2010-12-25 @ 18:57:23
URL: http://hejack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0