Inte ens en kolvastång!

Jag skulle bli en sjukt bra dj tror jag. Jag blandar allt verkligen. Allt utom det dåliga. Det vore som att göra kladdkakesmet och sen blanda i bajs. Vem blandar bra med kent liksom? Iiimpossible.

Ikväll blir det film- och bakkväll hos lillStina och Ola. Mysigt!
Imorgon blir det sthlm, häärligt!
På lördag blir det paartyyy, så jävla sweet!

Det är schemat. Lite tävlingar och sånt också, men det hör ju till vanligheterna.

Varför får jag äckliga vaglar (heter vagel så i plural? ) hela jävla tiden?! Det gör sketont. och är ju itne direkt attraktivt heller att gå runt med. Hoppas på sol hela helgen så jag kan ha solglasögon.

Jäjä, nog med babbel. Dags att sätta upp håret, sen dra :) See ya!


Du hällde vodka i när iiingen kunde se...


Kommentarer
Postat av: Tosse

om och om igen =)

2010-08-26 @ 10:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0