Do you see how much I need you right now?

Jag har aldrig, i hela mitt snart 22-åriga liv saknat något så mycket att det gör såhär ont. Aldrig förut. Nu ger jag snart upp. Min själ söker efter din, tätt intill, som ett skyddande skal runt mig.

Kom hem från ryttarstadion idag. Jag gillade verkligen tävlingen massor. Ända tills regnet kom. Då var det itne lika roligt. Men det gick bra ändå, för hästarna var så fina! Framförallt Lucy, världens finaste Lucy.

Jag är så glad och tacksam att jag får jobba hos Stina. Ni förstår inte hur mycket skit jag hade kunnat hamna hos. Men så hamnade jag här, och tur var väl det! Fantastiska hästar, fantastisk chef och kollegor, och framförallt fantastiska upplevelser! Är ni avundsjuka? Förstår jag väl. Det hade jag också varit. Vem vill inte vara en del av en "familj" som denna?

Nu ska jag ner och tvätta lite till. Jag vet inte hur, men kläderna blev lite småfuktiga igår.

kärlek Lite Tequila på det hela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0