Prinsen och jag

Prinsen är bäst, fast han kan vara omåttligt irriterande och har en för liten framtand :P Jag spenderar stor del av dagarna nu med att leka med honom. Han gillar även att trycka sin panna mot mitt bröst så jag kan klia bakom öronen, det är mysigt! BIld kommer när jag (återigen) hittat sladden till telen.

Nu sitter jag i lastbilen med Fanny vid min sida, som helst av allt vill bli kliad på magen. Stina ska duscha, jag och Elise har dock redan den saken avklarad, så vi är redo att åka och äta med Kamelia's ägare :D
Ska bli roligt! Och skönt framförallt att komma ut ur skogen och lastbilen :)

Idag har alla hästar trimmats, vi hann med 6 hästar på samma tid som grannarna hann med 3, haha!
Imorgon är det bad-dags och så har jag bestämt att alla träns ska finputsas, så looong day.

Nu blir det ett glas vin, sen kanske man ska fixa håret!

I can't help it, I like to party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0