Mys mys mys

Måste berätta om min mysafton med mig själv.
Kom hem efter en promenad från Linnis och Daniel. Tänkte då att jag skulle duscha. Tände lite doftljus och satte på mysmusik.
När jag ställt mig i duschen insåg jag att jag lika gärna kunde bada. Så jag satte i proppen och lät duschstrålen fylla på i badkaret. Varmt och skönt. Vattnet fylldes upp i sakta mak, och jag bara njöt av den underbara varma känslan mot min kalla hud. Skrubbade hela kroppen, tvättade håret och allmänt gjorde mig fräsch.
När jag låg där och blev ren och varm och sjöng "you raise me up", så log jag för mig själv, drog in doften av jordgubbsrabarber och insåg att livet är bra underbart ibland. 


Then, to the ugly part.
Jag har bestämt mig för att stryka vissa saker ur dagens händelser.
Det internationella provet
De brända kakorna
Att Annelie inte har mailat
Bråken med Tequila

Nu ska jag lägga mig i min varma mysiga säng och mysa med hunden. Det är bara en sak som fattas.


Kommentarer
Postat av: T

Har ett sånt minne från den låten sen i somras..

Då när vi hade varit i Olsbo första gången, bleb sjutsade till bilen i Sandvik, och duktiga som vi var så skulle vi lyckas hitta till affären för oss själva.. Fast irrade mest runt, tyvärr.. Vi erkände vårat misslyckande, och blev därför guidade.. Haha! Hela vägen så sjöng vi "you raise me up" för full hals, och killarna i anra bilen dumförklarade oss! Men vi hade iaf kul ;)

Vilka minnen! =)

2009-09-29 @ 22:59:59
Postat av: Flinfleflan

Hihihi..va mysigt =) Jag har inget badkar, men de e mysigt o bara stå i duschen o bara njuta med... Miss U Babe

2009-09-30 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0