Go fuck yourself

jag kan inte göra nog stort happy face just nu, jag fick MVG på engelskans slutprov! 85 av 97 poäng!! WIIIEEEE!! Fan i helvete vad glad jag är! Hur ska detta firas? :D :D


Ovanstående skrev jag och hae det största leendet på läpparna. Precis när jag skulle publicera det så ringde min lillasyster. Stripe, katten vi haft i 12 år, har blivit påkörd och DEN FÖRBANNADE INKOMPETENTA HJÄRTLÖSA FITTAVFÖRINGEN som körde BILJÄVELN stannade inte. Hur fan är man funtad? Man kan  väl åtminstone fråga någon av grannarna om de vet vems katten är. man åker inte bara därfirån och låtsas som om ingenting har hänt. Man gör inte det. Hoppas du, vem du än är, inte kan sova inatt. Hoppas du möts av bilden av min älskade katt så fort du stänger ögonen. Jag önskar dig så mycket ont. DITT FÖRBANNADE RÖVHÅLSLUKTANDE KUKARSLE. Jag hoppas verkligen att Stripe dog direkt, utan lidande och onödig smärta.

Jag älskar dig Stripe, nu har du kommit till Wilson och Lillsyrran. Du var the King, du ägde huset, gatan, hela området. Men framförallt ägde du, och kommer alltid äga, en bit av mitt hjärta.


Tack Linnea och Daniel för hjälpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0