vad fan!

jag vet ju inte hur man svarar på kommentarer, så jag skriver väl här då.
"Anonym" som saknar och funderar, har mina funderingar på vem du är, det finns två alternativ, och vem av er det än är så är jag ledsen att det blivit som det blivit. Men saker kommer emellan och man förlorar den vänskap man en gång hade, som var så fin.
Vem av er det än är så är det jag behöver en förklaring. jag behöver en förklaring för att förstå mig på det som hänt.

Lustigt att det är två så olika människor det "står emellan" som kan ha skrivit, men båda sakerna kan lösas på samma sätt.

Om det är du som skickade detta sms i somras när vi satt i soffan:
"du behöver inte gråta.. M*** sitter ju där borta.. Han har vissa resurser som inte jag har ;) "
så ska du veta att...
Nej, jag kan inte ta det här, det känns lite väl öppet. Men hör av dig om du vill och känner för det, så ska jag förklara. Så kanske du kan förklara? Det kanske aldrig blir som "förr" men jag orkar inte sakna dig och fundera på vad du tänker om allt. Lättare att vi pratar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0