Strain

Jag har väldigt svårt att förklara hur underbar min hund egentligen är. Igår kväll efter FL så bestämde jag mig för att duscha hunden, Björn hade ju trots allt kissat på henne så det var ju behövligt. Så jag satte mig ner med Tequila och berättade för henne att hur söt hon än är, så tycker ingen om en smutsig, kissluktande hund.
Sen plockade jag ut allt ifrån badrummet, tog av mig alla kläder för säkerhetsskull, vet ju hur blöt jag blev när jag skulle försöka få rent Tipp ;)
In med hunden, satte henne på golvet och tog tre djupa andetag. På med duschslangen och.... What!!? Hon satt helt snällt, jag fick tom be henne resa sig så jag kom åt ordentligt!

Så nu luktar hon gott, och jag älskar henne mer och mer för varje dag! :D

Nu sitter jag här, ska göra iordning mig för att gå upp till LC och göra ett par uppgifter i layouten. Först ska jag lämna hunden hos Linnea, skönt att hon kunde ha henne :)

Pratade med L igår, är så glad att vi har kontakt och ska ses! Det trodde nog ingen av oss, efter att jag typ bara pratade om westernsadlar förra sommaren ;) Åker ner så fort jag får pengar och tid över :)

Dagens svar;

Om käften glappar kan arslet få betala.
John Shaft: Mitt namn är Shaft



Kommentarer
Postat av: annelii

du har så mycket förkortningar, vem är L och vad är FH? PÖSS

2009-10-08 @ 14:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0