Slippery when wet

Idag älskar jag:

Scrubs
CocaCola
PimPim
Spotify
P!nk - Bad Influence
PartyLites doft Plommon & cognac
Våran msn-konversation ;)

Idag hatar jag:

Att LC inte hade boken
Telia mobila bredband
Att springa i trappor
Kallt, blött regn
Tystnad

Kan ni klura ut vad min dag bestått av?


Fan vad jag älskar att lyssna på gammal hederlig gladmusik :D
memememee wopwop, do that thing! Come show me your hardcore feelings..
Aah, stackars grannar :P

Jag känner mig ändå ganska positiv nu. Trots att jag äger 0 kr, har massa räkningar, inte trivs bra i Kopparberg, är hatad av halva min gamla umgängeskrets och ledvärken bara blir jobbigare för var dag som går, så känner jag ett uns av välbehag. And damn, it feels good.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssnar du på charlie lownoise and mental theo? eller finns de remix på den underbara låten som jag lyssnade på för att bli glad förra veckan ? ^^

2009-10-26 @ 18:20:34
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Josan

jag lyssnar på låten hardcore feelings :) Rave Allstars

2009-10-26 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0