restless feelings and thoughts

Igår kväll kunde jag inte somna och då låg jag, som vanligt, och tänkte. Jag var tvungen att skriva av mig för att kunna släppa allt, och här kommer det.
Jag skrev det igår, men internetet ville inte funka som det skulle så jag publicerar idag. Jag kommer säkert få massa skit (igen) men må så vara. Jag känner för att skriva detta, så då får jag väl ta konsekvenserna.

Jag kommer skriva en lista med massa namn. Era namn. Efter era namn kommer det stå hur jag känner, vad jag har känt osv. Ni får gärna lämna en kommentar, skriv som ni känner, tycker och tänker. Vare sig det är positivt eller negativt, let me hear it.

Jag kommer inte nämna några familjemedlemmar här, ni vet hur mycket jag älskar er.

Huu, let's go.
(utan inbördes ordning)

Anne-Lii
: Jag älskar dig. Det var helt sjukt när vi träffades första gången, det "klickade" liksom efter fem minuter. Vi har gått igenom mycket, men du ska veta att jag alltid kommer stå vid din sida.

Linnea
: Oh, dear. Vad har vi inte gjort tillsammans? Det finns inte en sekund av mitt liv då vi känt varandra då jag inte kunnat lita på dig, och den känslan är oslagbar. Hur jag än vrider och vänder på mitt liv, så vet jag att du finns där, och det kan jag inte tacka nog mycket för.

Linda E: Åh, mamma! Jag är mållös. Du är en sån genomsnäll och ärlig människa, tänk om alla kunde vara som dig, vad fin världen skulle vara!

Linda M
: Rå-fisk-älskande Linda ja, what to say? Är så glad att du började köra remmalag, annars hade jag inte haft dig som vän, och då hade livet inte varit lika roligt som det är. Älskar dina halvironiska, ärliga svar-på-tal.

Jossan
: Jag vet inte vad jag ska säga. Vi har tappat tråden. Saknar att umgås med dig, men allt känns så... Jag vet inte, svart eller vitt, förstår du mig? Antingen så umgås vi hela tiden, eller så tappar vi kontakten, och det känns jättetråkigt.

Linn: Älskade, galna Linn. Tänk om vi inte tittat på film ihop den där kvällen när Johanna blev så full?! Då hade vi inte varit dumma i huvudet ihop, och jag hade inte fått en av mina allra bästa vänner.

Gustav
: Jag måste nämna dig, för du betyder mer än du tror. Det är tomt på msn utan dig. Världens bästa lyssnare!

Lillan: Jag är så glad, så glad. Kommer så fort jag kan, och då jävlar ska vi ha roligt!

Elin: Jag saknar dig. Jag saknar dig massor. Och hur lite vi än pratar, så ska du veta att varje gång vi har smsat eller pratat så har jag ett leende på läpparna.

Tosse: Oj. Jag kan inte låta bli att nämna dig. För jag saknar allt roligt vi haft. Jag saknar det så mycket att det gör ont ibland. Jag är så ledsen och besviken att det blev så här. Maybe it was destiny?

Sofie R: Vill du vara min kompis?

Jocke: Haha, saknar förra sommaren, för nog fan hade vi roligt! Du var liksom ett litet ljus under de mörka, regniga sommardagarna, svårt att förklara, men saknar dig iallafall!

Nanna: Saknar våra nattliga promenader. Vi hade bra roligt va!? Kommer och hälsar på så fort som möjligt, lovar!

Sara: Nu är det bra många år vi varit vänner, och hoppas att det blir många fler!

Maggan: Wajfii! Tack, tack som fan för allt. Älskar dig, glöm aldrig det.

Erik: Du betydde som fan för mig, önskar dig all lycka i framtiden! Tack för fina stunder och trevligt sällskap!

"X": Kommer aldrig glömma, aldrig. alla känslor och tankar. Du betyder mer än jag kan skriva här, och mer än jag kan säga överhuvudtaget. Tack för alla underbara minnen.


Och till er som inte är nämnda, don't be sad! Jag tänker på er också, men just nu så var det det här jag behövde säga.

Och nej, hur mycket ni än gissar så berättar jag inte vem X är.

Som sagt, lämna gärna en kommentar!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns mkt jag ångrar, mkt jag saknar och mkt jag funderar över.. :/

2009-10-22 @ 17:19:07
Postat av: Anonym

Lilla älskade Josan, här sitter jag med feber och små tårar i mina ögon. Du är verkligen en äkta vän, en bra sådan. Du är allt man kan önska sig (;

2009-10-22 @ 18:53:37
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns inget att säga mer än att din blogg är väldigt intressant... fortsätt så!

2009-10-23 @ 15:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0