Repriser

Det är det enda som går på tv nu för tiden. Och Amazing race. Yeeey.

Egentligen borde jag inte sitta här. Jag borde stå i duschen, för att sedan vandra upp till skolan och slutföra provet. Men det jobbiga är att jag måste släpa dator, för jag ska upp till Linnea sen och plugga lite där. Röw.
Ska duscha så fort jag skrivit klart det här :)

Idag fick min vovve ett rosa koppel av sin mormor, tack! Jag tänker därför ha något rosa på mig ida, så när vi sedan promenerar, så ser alla hur matchiiii vi är :D

Bebisarna växer och växer. Igår lärde de sig två nya saker. Att komma upp i sängen och att komma upp i soffan. Suck.

Blev inget dagens svar igår, det kändes inte som att det passade in så bra.

Dagens svar

Ni måste säga Sayonara.
Röst i radiosändning från Seoul: Mash

Kommentarer
Postat av: Linnis

sayonara!!!! Skärpning på dig!

2009-10-13 @ 12:21:37
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0