Meaningless? Lifeless? Success?

Mosters lilla kille är här. Han leker med Quila, och hon morrar. Cute.

Idag blir det städning. Jag har ju inte mycket till liv, så städning och bloggning passar bra :) Och mysa med djuren!
Sen ikväll får vi se vad det blir, antingen får jag nattligt besök, går på maskerad eller umgås med storasyster och Per ;) Vi har ju ganska roligt ihop!

Sen imorgon så kommer AL med mamma och hundar, då ska vi ta en promenad och bara träffas en stund :)
Sen kommer Lillan, och på måndag drar vi neråt i landet, wööhöö! :D

Sinnes. Vad får Dig att tro att jag tar droger? Vad får Dig att tro att jag skakar för att jag är påtänd, och inte för att det är 45435345minusgrader ute och jag sitter helt stilla?! Och nej, jag har inte stulit stereon som ligger i baksätet.
Förövrigt ganska trevligt samtal.

Igår tänkte jag på öa. The one and Only öa. Men när jag tänkte efter ordentligt så insåg jag hur trångsynta och barnsliga folk är där ute. Jag saknar självklart öa-livet, men saknar jag personerna, livsstilen eller helt enkelt den slappa sommarstämningen?

Jag funderar så mycket, varför har du gjort så här? Var det ditt val, eller gjorde du bara som någon Annan sa?

Still waiting for Lindandiels Baby :) Kom ut nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0