Katter mer envisa än mig

Jag orkar inte mer. Nu har jag lyft bort, slitit bort, puttat ner, skrämt ner kattungarna från bordet, men de ger sig fan inte!

Jag vill ha pengar så jag kan ta tåget, det behövs bara 500 kr t&r! Jag älskar att vi är "hemliga och anonyma" ;)
På något sätt SKA vi ses och ha en helgdate, för det behöver vi! vi har en del att prata om ;)

Drömde den sjukaste drömmen inatt! Ingenting i hela drömmen var rätt, varför skulle jag ha Wilda i bur och kalla henne Stripe? och sitta på Malmtorget med helt random människor och diskutera gardiner? Och varför, i hela helvetet skulle Linn och ICA-Jonas köpa blå blommiga gardiner ihop? Varför skulle de bo ihop? outrageous!

Kollade på nya kursen, blev positivt överraskad! Alla fem uppgifter kändes okej, hade några favoriter :)
Ska ringa mormor idag om den första uppgiften, spännande!

Nu ska jag klä på mig, gå ut med hunden, sen ska jag klä av mig igen och mysa ner mig ordentligt i soffan med min stela, halvdöda kropp och dricka te! Jag kan inte låta bli att njuta lite av de chanser hösten ger att sitta och mysa med sweet musik, gott te och en bra bok :)


Dagens svar:

Vad är det för mening med att ha allt?

Lester: Shampoo





Grattis SvampBob önskar Patrick Stjärna!

Kommentarer
Postat av: Svampbob

Tack Patrik Stjärna :)

2009-10-25 @ 11:16:26
Postat av: Anonym

Fick just dagens andra goda skratt. HAAHAHHAA

2009-10-26 @ 15:25:35
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0