Frånvarande sol, närvarande blekhet

Dags att sola snart känner jag! Kanske ska gå ner idag och få lite färg..

Nu kom min söta kattunge och la sig i mitt knä, måste hon alltid göra det precis innan jag ska resa på mig? Hon är inte dåligt fascinerad av fingrarna som rör sig övet tangenterna :P

Jaha, schemat idag då.
Måste upp till lärcenter och kolla efter boken, det är typ det enda måstet jag har idag, skönt! kanske ska göra intervjun redan ikväll, om jag ska åka bort nästa vecka så vill jag hinna massa denna..
Hoppas Sven åker förbi Linköping, det vore ju perfa! Hälsa på Lillan nu, och om typ en månad hälsa på Dig! Åh vad jag längtar!

Jag vet inte om jag har nå mer vettigt att skriva. Eller jag vet inte ens om jag skrivit nå vettigt. ibland blir man ju besviken.

I won't tell anyone what we have
;)

Perfect man

Jag tror bestämt att han är den mest fulländade mannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0