Finally

Äntligen kom beskedet, underbart! Fast inte riktigt så underbart som jag önskat, men allt kan ju inte bli som man vill, eller hur?! :)

Idag ska Linda få barn. Vi får väl se om den lilla parveln vill trycka sig ut idag eller om den har tänkt ligga kvar där inne ett tag till!

Jaha, what else?! Har pratat med Lillan idag, roligt!! Jag är ganska duktig på att vara elak ;) Har även varit ute med B & T, så duktiga var vi så :)

Nu sitter jag mest och försöker fördriva tiden tills mamma slutar jobbet om en timme.. Tittar in i garderoben och inser att jag borde fixa i den, men det tar jag en annan dag.. Tittar i fåtöljen och inser att jag borde vika kläder, men det tar jag också en annan dag..

Cause I aaaam Miiiiiss Liiiii!!
Yees that's meee!

Hundvakt fixad till nästa vecka, tusen tack J&A!! :D:D:D

Önskar jag kunde hitta min sladd, så jag kunde lägga upp lite nya bilder, men den har typ sprungit och gömt sig.. om jag bara kunde låta bli att städa bort alla grejer! :P

I eftermiddag ska det styckas och malas älg, yummy! Jag vet ett par personer som jag skulle kunna mala ner också, kanske ska skicka i dem i malen och sen sälja färsen billigt... Hehe..

Senare efter slakterifasonerna ska jag umgås med storasyster, och Quila ska få umgås med Björn :)

Jobbigt inlägg det blev.. Jaja,kanske skriver mer ikväll :)

By the way, har fortfarande inte hittat boken, kanske någon stulit den?! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0