Chaaarliiiee, You're the banana king!

Bra dag idag :) Tvättat, städat(fick en sån här supermoppsgrej, platt med en typ trasa på som man kan både "sopa" och skura golven med, tack!) varit i stallet, lämnat in uppg. 1 och nästan gjort klart uppg. 2 och massa annat smått bra gjort :)

Jag vill också ha en elpistol!!

Läste en blogg idag, och håller med fullständigt, måste allt vara så svårt för människor? Kan de inte bara sköta sitt, istället för att klaga,gnälla och anklaga? Men men, jag är väl lyckligt lottad med en fungerande hjärna :P
Älskar att läsa bloggar, man kan få sån inblick i folks liv, vare sig det är vän, okänd eller ovän..

Jag vill också vara ridande polis!!

Min hund äter inte. Hon matvägrar, och jag vet inte varför.. Kanske blir bättre när hon får vaa hos J & A nästa vecka (?) när jag ska åka TILL LILLAN, WOOOHOOO!! Ni anar inte hur skönt det ska bli att komma härifrån ett tag..

Bonde Söker fru ikväll, undra hur det går för hon från kopparberg?!

Nu ringde Carro, måste dra!
Puss, älskar er som förtjänar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0