A relationship, or a sinking ship?

Sitter hemma hos storasyster, hon är nere i tvätten och jag ser scrubs.
Vi har ätit massa (läs för mycket) god mat, att det är så lätt att göra god, nyttig mat är helt fantastiskt!

Ska väl sitta här ett tag till, sen kommer Linn ringa, då ska jag gå upp och möta henne, så ska vi umgås ikväll, roligt! Vi träffas liksom varje helg, men det känns som att vi träffas max en gång i månaden haha!

Jag fick förvånansvärt lite kommentarer på "namninlägget", men det viktiga är ju inte kvantiteten, det är ju kvalitén! Eller hur fan säger man?!

Hundarna är så jävla störda. Jag blir så jävla trött. Men jag älskar dem så jävla mycket. Scrubs är så jävla roligt. Quilas svans är så jävla hård. Jag är så jävla glad att jag har min familj. Jävla gött inlägg assååå!

Nu spårar vi ur, så nu får det vara nog.

Tack, tack, tack. Hoppas den blöta pussen var uppskattad ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

just ja! pussen uppskattades väldigt mkt!

2009-10-24 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0