Think happy day

Eftersom mtv visar svampbob fyrkant hela dagen idag, så kommer jag skriva massa svampbobcitat :)
Jag kommer fylla på efterhand, så håll utkik!

Svampbob: Det är som en kula ironi, på en strut av ironi.

Svampbob och Patrick
: Now that we're men, we can do anything.

Svampbob
: Patrick, jag är galen.
Patrick: Varför?
Svampbob: Jag kan inte se min panna.

Patrick: Vill du kunna se ut genom fönstret? Skumt.

Stinke till Svampbob och herr Krabba: Har ni två fått lera i skallen? Förstår ni ingenting?






Kommentarer
Postat av: Annelii

ooo jag har kommit på att jag ska åka till leksaksaffären o köpa en svampbob fyrkant figur o helst hans hus med o sätta ner i akvariumet....hahaha...vad Mathilda kommer tycka det är kul när hon kommer o hälsar på...o du kommer också tycka det är kul....det vet jag!

2009-11-30 @ 11:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0