Sad and worried face

Nu orkar jag inte mer. Jag vet att jag låter hemskt negativ, och att jag kanske är fjantig, men måste hon nämna det där Ordet? Den sjukdomen som man inte vill höra i samma mening som "din hund". Jag vill inte höra det ordet alls. Någonsin. Jag kommer vara lynnig i två veckor nu, och det får alla i min närhet stå ut med. Min hund får inte vara sjuk. Knölen kommer försvinna. Det kommer gå bra. Jag kommer få ett positivt besked om två veckor. Repeat, repeat, repeat.

Nu ska jag äta ett ägg, en morot och keso. Yeah.

kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart de kommer att försvinna.. De är ju Quila de handlar om ;)

2009-11-11 @ 15:11:56
Postat av: Anonym

Klart de inte är farligt Josi, de är ju lilla tecki (: kommer ner till er imorn.

2009-11-11 @ 15:47:52
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0