Lova att du aldrig glömmer bort mig

Nemen tjenare. Livet leker, som en 5åring i en rutschkana(eller nåt sånt). Älskar att inte vara hemma haha!

Gårdagen var trevlig, fick träffa Isidor och söta Ioline och var på promenad..
sen fick vi tråkigt och våldgästade B, som bjöd på eldvatten, wööhöö! L var ju självklart tvungen att vara nykter eftersom hon satt bakom ratten, men jag och B drack lite.. Sen åkte vi tre till stan och de åt på mcdonalds, sen åkte vi vidare till någon stålulls mamma. Hon varvarjen grå eller gjord av stål, men trevlig.

på vägen hem sjöng vi fint i bilen, och B fick hålla mig på tutten för att inte dampa loss totalt. generös? hell yeah.

Nu ska vi hitta på något att göra, typ tvinga någon att leka med oss, eller nåt annat spännande. Jag fiser jättemycket, och lillan klagar. Tur jag har "mamma" på min sida.

Kommentarer
Postat av: Tosse

Va gnällig lillan är! jag skulle ju kunna göra nästan vadsomhelst för dina fisar nu ju! betyder ju bara att man får träffa dig =)

2009-11-17 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0