Lättlurad Pygmé eller?!

Det tror jag inte på :P

eeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr5rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
det där skrev kattungen, gulligt va?!

Nu ringde Lillan, de är så störda de där sörpingsborna!Kommer sakna er, måste åka neråt snart igen! zxxxx

Nu ringde carro också, tur för mig att hon inte åkt till stockholm så jag har någon att umgås med haha!

Pratade med T idag, tur vi har varandra så vi kan hjälpas åt med problemen :P
Har även pratat med Linda idag, äntligen har bebis kommit ut :D En liten pojke blev det, välskapt med brunt hår och blå ögon! Så roligt, är så glad för er skull! Skönt att Linda ringde, har varit orolig eftersom jag vetat att bebisen hade kommit, men inte visste hur det gått eller nåt.. Men de mår bra, hela familjen! :)

Det luktar B i min säng, sweet eller?! Nu däremot ligger hunden och hårar ner i sängen, inte lika sweet!

Nu ska jag klä på mig, sen över till syster och hänga, innan en tripp T&R fagersta!

Puss och Kram
Jag är inte Lam










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0