Jag vet inte hur jag ska känna och reagera

Vad skönt det är att vakna någon annanstans än i kopparberg :P Men tydligen så är inte alla som de ska här nere heller, väcktes kl 0600 imorse av att två av Lillans vänner står och bankar på fönstren och skriker. Nej, vi släppte inte in dem!
Saknar ju hunden och katterna, men hunden har det bra med J&A, och mamma fixar katterna, så de överlever :) Men jäävlar vad gosiga de kommer vara när jag kommer hem!

Quila hade fått åka bil med Johanna, Jennifer och Anders igår. Hon gillar att åka bil, hon brukar uppskatta att få vara med. När Johanna skulle ta ut Quila ur bilen sedan( det är en kombi, så hon satt i bagaget) så upptäcker hon att HUNDJÄVELN har tuggat sönder det mest perfekta läderkopplet som jag hade. Det var ju perfekt längd, helt mjukt, inte så tjockt. Ni som har hund vet hur jobbigt det är med för tjocka och hårda koppel. Så idag ska Lillan ta med mig till en djuraffär, där det ska inhandlas koppel. Hon får ha det trasiga eller det rosa så länge..

När jag ändå är här nere har jag tänkt passa på att leta ny jacka och nya stövlar också :) Hoppas jag hittar nå fina grejer, det behövs!

Jag är så glad att vi har börjat hitta en lösning. Vi har börjat knyta upp knuten som blev på vår tråd. Det ska bli så skönt att få träffa dig och verkligen prata om allt, vi behöver det. Jag behöver få ur alla tankar ur mitt huvud, och vi behöver komma på vad som hände. Jag är så glad Tosse, jag är så glad.
Efter regn, kommer solsken. Efter första pannkakan, kommer de goda pannkakorna. Nu skiner solen och pannkakorna är för jävla goda.

I övrigt? Jag fattar ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0