It's dark outside, but in here everything is shining.

Jag vet inte hur jag ska förklara hur mina tankar går nu.. Jag är glad, för att jag hade roligt i Sörping, för att babe kommer hit ikväll, för att Linda har fått bebisen och jag mår allmänt väl.
Men på samma gång mår jag dåligt.. Vissa saker måste man ta sig igenom, men visst hade det varit lättare att ta sig över floden med en bro?! Det känns lite som att min bro över håller på att rasa samman, trots att jag har ett par riktigt nya, starka pelare. Men, jag ska ta mig igenom det här, kosta hur många tårar det kosta vill. Det är ändå bara jag som ser tårarna. Jag ska ta mig igenom detta, och komma ut snyggare, piggare och gladare!

Your beauty is enough ;)



Vintern är jobbig för mig, med ledvärken som en ständig följeslagare. Men med hjälp av er, blir det lättare. Ledvärken bryter ner mig, men ni lyfter upp mig och tejpar ihop mig igen.



You need someone who can point the way
To lead you past all the shades of grey
To show you where you need to be
The means to save the day

I don’t know how it feels to always wanna run
And I don’t know what it means to be dying just to live

What if you were left with a stone cold heart?
And you were all alone and just fallin’ apart?
Would you rise again?
What if hope was lost for one hundred days?
And you feel that life was just slippin’ away?
Would you rise again?
What if?

The dreams are made of the simple stuff
The right to choose and say enough
When all you want is life again
It’s hard to be that tough, oh.


Alla behöver vi en ny vän ibland.
De ger en perspektiv.


Kommentarer
Postat av: Linnis

Eller så kan man kommentera en gammal väns beteende och se vad som händer. Ganska intressant :)

2009-11-07 @ 22:38:55
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0