Inget snusk här inte

Pratar med Lillan, skönt att någon mer än jag är vaken :P
Hennes hund vill dock inte para sig, dumma hund, jag vill mysa med valpisar!

Min hund ligger här bredvid och snarkar, mysunge. Hon och Andreas låg och sov tidigare ikväll, fan vad hon gillar honom :) Tror nog han gillar henne lite också, fast hon slickar honom i ansiktet och på tatueringen..

Inget speciellt har hänt idag. Räkningar har betalats, disken har diskats och lägenheten har typ blivit uppsagd. Fast bara nästan. Lite pyssel har jag hunnit med också, fina foton på tvn nu :)
Har tillochmed pratat med mormor idag. Det ni!

Morgondagen är helt blank, fränt! Vad ska hända då? Dunununununu...

Julklappar då. Jobbigt som fasiken. Har inte råd. Orka.



I´ve been thinking about you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0