In the ghetto

Den är ju så mysig, fast hemsk..

Jaha, inatt var jag "dr googlevulva" eller vad fan sara nu kallade mig. Vi pratade i typ två timmar, sen skulle sara bara ringa sin mamma, sen ringde hon inte upp så då somnade jag :) Tänkte ringa om ett par timmar och se hur det gick, om det ploppade ut nå valpisar!

Birger sitter här bredvid, han är så söt :) Och trött, för han vingllar liksom när han sitter :P

Idag kommer Liiiiiiinn!!!! Wiiee, lika glad varje gång hon ska komma hit :)

Nu ska tydligen birger ligga under hakan på mig, på täcket.. Inte alls i vägen, ooh nej..

Dag 5 på dieten idag. Dock får jag sån katastrofal huvudvärk på kvällarna, så jag kan inte följa den helt, för då dör jag. Men en smörgås extra, eller en frukt, på kvällen så mår jag bra :)

Idag ska jag ringa och boka intensivkurs till körkortet, om man kan dela upp betalning osv :D Förstår ni grejen? Jag, ensam bakom ratten inom två månader? Känns det tryggt? Hahahaha!

Nu ska jag klä på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0