Halsband och äcklig sås

God kyckling, gott ris men dålig sås. Det var vad dagens middag bestog av. Men mätt blev jag.

nu sitter vi (läs Lillan) och fixar halsband och koppel till dog, sweet!
Förövrigt har dagen varit lugn, lite kladdkaka och lite regn.. får väl se vad som händer i afton, nåt spännande kanske?!

Nu ringde Linn, vi ska ta sällis hem från örebro imorgon, carro kommer och hämtar kl 19.30! Måste hem till hunden för mamma orkar inte med henne längre hahahaha! Min söta lilla pannkaka, hur kan man inte vilja ha henne?

Jag fiser fortfarande. idag luktar de lite också. Det måste vara sörpingsatmosfären som gör det.
Ingen snö har det kommit heller, tur det! en näck pygme liggandes mitt på torget, njaaee jag vet inte riktigt haha!

Nu bajsa, sen hitta på nå äventyrligt! wiiiee!

Puss och snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0