Gosig liten brun?

Lilla Wilya börjar bli typ brun i ansiktet, undra vad det ska bli av henne egentligen? En brun/svart/vit katt? Luktar bajs gör hon iallafall.

Kom hem vid 21tiden igår, efter stopp på vägen och dra åt ett däck som höll på att lossna, oops :P Tur att jag och Linn är så ultimata bilmekaniker!
Resan gick bra, satt nåt äckel och stirrade på mig, men jag ignorerade och tänkte att han ändå inte kan döda mig på bussen.

Nu sitter jag och dunkar musik och inser hur mycket mer man uppskattar det man har när man varit borta och sen kommer hem igen. Framförallt när något har försvunnit när man varit borta.
"Borta bra, hemma också bra, nästan bäst"
Tyvärr fick jag med mig en förkylning hem, men den går nog över snart :)

Nu blir det brunch, sen vet jag inte hur jag ska fördriva tiden tills jag och Johanna ska plugga, men det återstår att se :)


" Alla goda ting är tre. Sprit, sex och att bajsa"

(Stog på shotglas på MixxxxIt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0