Dra mig baklänges uppför en nerförsbacke

Fy fan vad kaffe är äckligt! Hur kan man tycka om det? Har nu fått i mig halva koppen, men är fan nära att spy.

Idag ska vi till pappa, det är ju Fars Dag så de andra ska äta glass och bär, jag ska dricka vatten :) Blir vid 15tiden, perfekt för då hinner jag äta lunchen innan :)

Jag har en kattunge som sover på min axel, och en hund som sover med huvudet mot mitt ryggslut, myyysbarn jag har :) Har sagt till V att hon får hämta Birger nu, de är typ tio veckor, och deras mamma är så trött på dem så hälften vore nog :P

Jag hittar fan inte sladden, jag har sökt i hela lägenheten men den är puts väck =/ Men har tänkt städa imorgon em, för då ska jag ändå tvätta, så då kanske jag hittar den! Har massa bilder som jag vill visa ju..

Tränade med Quila imorse, tränade "här-ligg-stanna-kom" , det går så bra :) Hon lär sig fortare än förväntat, och det är roligt! Lydnadsklass 1 till våren, here we come! :D Hon blir mer tillfreds med livet när hon får träna också, även om vi bara tränar typ 15-20 min, alla hundar behöver ju använda huvudet, framförallt min lilla hoppetossa ;P

Nu ska jag ringa Lillan, sen duscha (antagligen panikbajsa av kaffet också, dock inte i duschen), göra iordning mig, luncha, sen upp till pappa :) Vill träffa Linn lite idag också, så dagen är planerad!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Möööö, du skulle hört av dig. hade tråkigaste dagen så åkte till örebro vid fem :O

2009-11-08 @ 18:57:46
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0