Dead and gone

Det är vad min sladd är! Jag har letat igenom hela lägenheten, men hittar den verkligen inte =/ Hur långt kan den ha kommit liksom?

Idag säger min kropp ett stort fett NEJ till allt vad aktiviteter heter. Har så förbannat ont så det blir en lugn dag, bara lite inhandling av dietmat. Tänkte börja imorgon, och jag ska fanimig klara alla 13 dagar, jag ska följa schemat slaviskt! Det svåraste kommer vara kaffet på morgonen. Svart dessutom, huu vad äckligt! Men, vill man vara fin och må bra så får man stå ut med lite äckliga smaker i 13 dagar :P
Frågan är ju bara vad jag ska äta för fläskigt god mat idag?! Ingenting med spenat, tomat, kött eller frukt kan jag lova!

Igår åkte Rabih ur Idol. Hur fan kunde Mariette och han hänga löst?! MARIETTE?! Rått.
Skicka ut Reza istället, jag tycker hon är helt personlighetslös.

Nu lyssnar jag på Russian Red - girls just wanna have fun, mina trumhinnor njuter och stämbanden dör ;)

Dags att åka och handla, kanske skriver ikväll, min hjärna funderar lite, så jag skriver nog ut mina funderingar..

Grattis Gecca till flickan!!


Efter natten i örebro ;)


Am I stepping in love?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0