4 katter, 1 hund och 1 Elin sover

Och här sitter duktiga jag som precis betalat räkningar, boring men necessary!

Igår var AnneLii hit och sa hej, innan de åkte vidare upp till Rättvik. Roligt att träffa min prinsessa, även om det bara var 5 minuter :)
Jäääävlar vad jag och Lillan fläskade i oss allt gott vi köpt igår då, mumma!
Kvällen avslutades med en intressant konversation, sen somnade jag så fort jag lagt huvudet på kudden :P

Vaknade vid typ 8, fattar inte varför jag vaknar så tidigt ibland.. Men det är bra, då hinner jag vakna till liv ordentligt innan resan neråt, annars somnar jag kanske i bilen hehe!

Idag vill jag avsluta med att säga;
Jag älskar Linn. Du är en så skön människa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0