Jobb + tråk + grill

Idag har jag jobbat i kiorren. Det gick bra, fick en beundrare hohoho. Plåtarna blir mer och mer samarbetsvilliga, idag klarade jag en på första försöket =)

Nu har vi tråkigt. Precis som vanligt. Ingenting händer, någon som har nå förslag på vad man kan göra när man har tråkigt om dagarna? Förutom att skratta åt dumma, vansinniga regler.

Senare ikväll blir det grillning. Kött och potatissallad, yeeaah!

Ajka gnäller, katterna luktar bajs och jag är seg. Hurra vilket liv! Tosse är bara störd och leker med piskan. Älskar det vapnet, snärtar så fint!

Saknar Zingo. Han är så fin, och snart fyller han år också! 21 år är en värdig ålder för världens bästa man =)

Min buk är sne. Om det hade legat en bebis där i hade den legat på vänster sida. Nu är den bara fylld med köttfärssås, yummy!

Vissa människor är konstiga. Jag blir så trött på tystnad, vafan, öppna käften och säg vad problemet är! Är det ens ett problem, eller är det helt enkelt ett påhitt? Jag vet inte. Det är nog bara en person som vet, och den personen är inte kontaktbar, för den personen lever i en bubbla.

Klämde gravidmage häromdagen, det är så mysigt! Önskar er all lycka!

Nu petar Tosse mig i näsan med piskan. Hur ska jag överleva sommaren?

Upp till kamp mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0