Söndag = segdag

Har fortfarande inte klivit ur sängen. Eller jo, jag gick upp, kissade, gav katterna mat, sen lade jag mig i sängen igen =)
Men nu måste jag faktiskt resa på mig snart.

Idag är inget planerat. Ska antagligen till stallet, men Zingo håller ju på att tappa en sko, så det blir ingen ridniing, är så rädd att den ska halka snett, och vips så har vi en söm rakt in i strålen. Nej tack!
Sen får jag se om det blir promenad, tänkte höra med Lotta och bebis om de vill med.

IDAG KOMMER MIN ÄLSKLING HEM! HURRAAAAAA!

Idag blir det ingen dagens låttext, det blir fler bilder istället. Känner en stooor saknad av Stall Roempke,
( www.stallroempke.com ) och tänker därför lägga upp lite bilder så ni får se =)

Over and out. Keep on.

Casablanca

Mirella

BamBam

Om jag hade fått välja en häst ur hela stallet så hade jag valt Primo.

Maria

Rosanna <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0